akon

این اهنگشو خیلی دوس دارم چون باهاش خاطره دارم.

It’s been so long that I haven’t seen your face

خیلی وقته که صورتت رو ندیدم

Im tryna be strong

دارم سعی می کنم که قوی باشم

But the strength I have is washing away

ولی قوام رو دارم از دست میدم

It wont be long before i get you by my side

طولی نمیکشه که پیش من خواهی بود

And just hold you, tease you, squeeze you till

و بقلت می کن، عذیتت می کنم، میفشارمت تا

I was fill all my mind

تمام ذهنم رو پر کنه

I wanna make up right now now now

میخوام همین الان تصمیم بگیرم

I wanna make up right now now now

میخوام همین الان تصمیم بگیرم

Wish we never broke up right now now now

کاش هیچوقت از هم جدا نمیشدیم

we need to link up right now now now

باید باز دوباره پیش هم برگردیم

I wanna make up right now now now

میخوام همین الان تصمیم بگیرم

I wanna make up right now now now

میخوام همین الان تصمیم بگیرم

Wish we never broke up right now now now

کاش هیچوقت از هم جدا نمیشدیم

we need to link up right now now now

  ادامه مطلب ...