فرشته ها میگریند

این اهنگ ماهسون دوس دارم وقتی گوش میدم دلم میگیره

دوستش دارم حس خوبی پیدا میکنم


Melekler Aglar فرشتگان میگریند


Ne güneş ne ateş beni sen yaktın 
نه خورشید مرا سوزاند ونه آتش، عشق تو مرا سوزاند.


Ne hasret ne gurbet beni sen vurdun 
نه حسرت مرا ازار داد و نه غربت فقط تو مرا ازار دادی.

Hem yazım hem kışım baharım oldun 
تو هم تابستان وهم زمستان وهم بهارم شدی
Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar 
اگراین عاشقی ام رافرشته ها هم بفهمند میگریند 


Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar 
وقتی تو نیستی شب هم میگرید.
Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar 
به تنهایی غم گرفته من ساعتها هم می گریند.
Bilsen nasıl فözlemişim göفkkubbe ağlar 
اگر آسمانها حسرتی که برای عشق کشدم.بفهمندم می گریند.
Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar 
اگراین عاشقی ام رافرشته ها هم بفهمند میگریند 


Ne yere ne ögفğe ismini yazdım 
اسمت را نه رو زمین نوشتم ونه رو آسمان 
Senin ismini canım kalbime yazdım 
بلکه اسم تورا ای عشقم در قلبم نوشتم.
Sen günüm sen gecem sabahım oldun 
تو روز من .شب من صبح من شدی
Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar 
اگراین عاشقی ام رافرشته ها هم بفهمند میگریند


Sensiz geçen akşamlarda geceler ağlar 
وقتی تو نیستی شب هم میگرید.
Pusu kurmuş yalnızlıklar saatler ağlar 
به تنهایی غم گرفته من ساعتها هم می گریند
Bilsen nasıl فözlemişim göفkkubbe ağlar 
اگر آسمانها حسرتی که برای عشق کشدم.بفهمندم می گریند.
Duysa nasıl sevdiğimi melekler ağlar 
اگراین عاشقی ام رافرشته ها هم بفهمند میگریند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.