یورولدوم

Bu hayatın yokuşunu tırnaklarımda kazıdım


. سختی های زندگی را با ناخن هایم کندم


                   **************


Geçen yıllar yordu beni dönüp de hiç bakmadım.


 سالهایی که گذراندم منو خسته کردحتی برنگشتم که نگاهشون کنم


                  **************


Dostlarımı sevdiğimi hayatımda satmadım.


 دوستانم و کسی را که دوست داشتم در عمرم هرگز نفروختم


                  *************


Yoruldum yoruldum yoruldum artık.


 خسته شدم خسته شدم دیگه خسته شدم


                **************


اok karınca göِrdüm ama üzerine hiç basmadım


 مورچه های زیادی دیدم اما هرگز لهشون نکردم


                **************


Namusumu ھerefimi be؛ paraya hiç satmadım,


 ناموس وشرفم را به پنج قرون پول هرگز نفروختم


               **************


Allahımdan ba؛kasına Allah diye tapmadım


 کسی رو مثل خدای خودم پیدا نکردم


              **************


Yoruldum yoruldum yoruldaum artık.


 خسته شدم خسته شدم دیگه خسته شدم


            **************


Yoruldum yalanlardan yoruldum sevdalardan


خسته شدم از دروغها از عشقها


               *************


İki yüzlü Nankِrlereden (Namertlerdan) yoruldum


از مردم دورو و نمک نشناس( نامرد) خسته شدم


              *************


اok insan gِrdüm üstünde elbisesi yok,


 انسانهای زیادی دیدم که لباس ندارند


              ************


اok elbise Gِrdüm içinde insan yok


ولباسهای زیادی دیدم که درونش انسان نبود


             ************


İnsanların dost veya dü؛man Olduklarını nerden bilesin ha


 دوست یا دشمن بودن آدمهارو از کجا میفهمی؟


             ***********


İnsanların alınlarında kahpe mi yazılı Ki kahpe olduklarını bilesin ha


 آیا بدی در سرنوشت آدمها نوشته شده که تو بدی اونهارو بفهمی؟


            ************


Ezilmi؛ten yana oldum sen solcusun dediler


 از زشتی ها و بدیها به دور ماندم، گفتند تو خرابکار هستی


            *********


ـlkemi çok Sevdim diye sen sağcısın dediler


با اینکه به مملکتم عشق می ورزیدم، گفتند تو خائن هستی


         ***********


Namaz kıldım, oruç tuttum Sen yobazsın dediler


نماز خوندم ، روزه گرفتم گفتند تو کافری


          **********


Yoruldum yoruldum yoruldum artık.


 خسته شدم خسته شدم، دیگه خسته شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.